dissabte, 19 de maig del 2012

Gràcies, gràcies, gràcies... ENVERS


Moltes gràcies a tots i a totes pel vostre recolzament en un dia tant important per a mi.




Agrair en primer lloc a Editorial Germania Comunicació en la persona de Manel Alonso (amic i escriptor) i de Antoni Martínez que han confiat en els meus versos dispersos. Després a Ximo Urenya Montés que ha desgranat, més enllà del que jo mateix pugués imaginar, ENVERS. També a Mara Vicent Palmí i a Jesús Barranco Gonzàlez per recitar tant magníficament el meus versos. I a la improvissació de Almudena Rodríguez Tortajada que va acompanyar amb els seus moviments el recitat de Mara, una pinzellada de performance lliure per acompanyar el ritme del vers lliure. També agrair als companys poetes que em van acompanyar en aquesta iniciació: Josep Manel Vidal, Miquel Català. Xelo IProu, Lorena Cayuela (@ATENACAMBODIA), Josep Sanchis i Carbonell, i a Angel SinnerofthePrady. També als narradors: Ramón Cerdá Sanjuán (que a més a més a fet aquest vídeo), a Santiago Sanchis Mullor (amic, periodista i escriptor) i a Paco Company. I a l'amic Sergi Gómez que també és un lletraferit, encara per editar en algunes facetes com la de poeta.

A la família Alfonso des dels pares, passant pels germans i cunyat, neboda i els tios i cosins tant nombrosos que els Alfonso tenen (als que van poder i als que van voler i no van poder). A l'altra part de la família, Díaz. Les meues arrels castellanes, albacetenyes, que en la representació de mon tio Jose Angel en vam fer el millor present de la nit. Em va fer plorar ja que vindre des de Canaries a posta per a la presentació era un gest que no me'l podia imaginar mai de la vida, GRACIES. La família Pascual i Revert, la família que de malnom li diem política, que van estar presents en tot moment.

Als amics i amigues de tants llocs pels quals he passat: els júniors, la parròquia, el Casal Jaume I de la Vall d'Albaida, el nou Club de Lectura d'Ontinyent, els amics del Desert de les Paraules en especial a Mercé i Toni, als amics compartits amb el Sergi Torró i el Jesús Barranco al Desert i altres garitos de la nit ontinyentina, les danses, ... la feina que van vindre tots (estaria a la lletra xicoteta del contracte? segur que no, però fa que pensar). Les amigues de la meua dona Rosana que són des de fa molt de temps amigues meues també. Els companys i companyes de feina de Rosana, alguns van ser companys meus també en el meu perible laboral per Ontinet. I molts més que em deixe perquè nombrar-los a tots seria impossible sobre tot perquè arriba un moment de la presentació que no veig qui està entre el públic. En especial als amics i amigues de la "cuadrilla" (no patiu que no som de cap penya taurina ni semblants), els de tota la vida i els seus fills i filles que estaven presents i ben presents corrents i jugant per la Biblioteca i els seus voltants. Ah! i amics del meu germà que també ho són meus, gràcies Edu!!!!

També mencionar especialment a Natxo Úbeda, el bibliotecari i la seua companya (que no recorde el nom) per la seua dedicació i paciència durant aquests dies. I sobre tot el divendres ja que els més menuts no van deixar tranquils els llibres de la ja tancada Biblioteca. Natxo, són el futur d'aquells lectors compulsius que estem al Club de Lectura.

Ja vaig dir que si tenia que agrair a tots i a totes els presents es faria etern. Bé a mi m'han dit sempre que ser agrait és de ben parit.

Gràcies, gràcies, gràcies...
Pep Alfonso

PS. Segur que m'he deixat algú però que hi ha que fer. També una menció molt especial a la gent de l'IEVA que tenia una conferencia sobre la llibertat d'expressió amb el director de l'associació de periodistes del país valencià, Ximo Clemente. No van poder vindre a la presentació però van tindre la brillant idea de compartir taula per sopar a Escuela de Calor (gràcies també a Javi Ferrero per la seua atenció). Pep Albinyana va tindre una brillant idea en proposar un sopar conjunt. Agrair en el mateix sentit a Miquel Àngel Murcia, organitzador de l'acte de l'IEVA, que va patir la conjunció d'actes.